8 sierpnia - Produkty
Zachowanie najwyższej jakości sprężonego powietrza jest w produkcji tak samo ważne, jak: prąd, woda i gaz. Jego brak jest jednoznaczny z postojem zakładu pracy, co przekłada się na straty finansowe. Aby zachować sprawność Twoich sprężarek, warto stosować elementy poprawiające ich wydajność, a także warto wziąć pod uwagę regularne przeglądy techniczne.
Na naszym blogu pisaliśmy już o ważności obsługi technicznej kompresorów oraz regularnym serwisowaniu sprężarek. Dzisiaj więcej szczegółów o przeglądach sprężarek. Więcej informacji poniżej.
Hala produkcyjna musi wyrobić pewne normy, które przerwane nawet na kilka godzin powodują ogromne straty materialne. Kontrola serwisowa może wykryć niewielką usterkę, która z czasem mogłaby prowadzić do poważnych problemów. Nasze zespoły serwisowe przybywają z pomocą w jak najkrótszym czasie.
Normy w przeglądach sprężarek
Wszystkie sprężarki BOGE odpowiadają normom europejskim i posiadają certyfikat CE. Wyróżniają się na tle konkurencji, są: ekonomiczne, trwałe, pracują niezawodnie z dużym bezpieczeństwem przy wysokiej efektywności. Ponadto posiadają opłacalny i nieskomplikowany serwis sprężarek, który pozwala na szybkie usunięcie ewentualnych problemów.
Usługi serwisowe sprężarek
Wychodząc naprzeciw klientom, Pneumatik realizuje usługi serwisowe szybko i wydajnie na podstawie systemu Xtrack oraz ITCube CRM. Rozwiązanie skraca czas oczekiwania na serwis sprężarek oraz gwarantuje terminowość świadczonej usługi. Dobrze wyposażony samochód, dostęp do oryginalnych pakietów serwisowych i części zamiennych producenta BOGE gwarantuje, że sprężarki posłużą w Twoim zakładzie pracy długo, przynosząc wiele korzyści. W przypadku ewentualnych napraw dostarczany jest sprzęt zastępczy, aby bez problemu kontynuować codzienne obowiązki.
Firma BOGE ceni sobie profesjonalizm. System modułowy konstrukcji jest przejrzysty: zredukowano elementy do minimum, zmniejszono ilość rur i złączy. Wszystkie elementy są umiejscowione z jednej strony, co znacznie ułatwia proces konserwacji. Zespół serwisantów może bez problemu dotrzeć do klienta i pomóc w usunięciu usterki, bez konieczności dezorganizacji hali produkcyjnej. Łatwy dostęp do wnętrza urządzenia pozwala na szybką ocenę i błyskawiczną naprawę.